1 czerwca 2012

Daily food diary

To powoli staje się obsesją.. i pewnie na długo nią pozostanie! Aparat jest ze mną wszędzie-ten podręczny, telefoniczny często nie daje mi w spokoju zjeść nawet tych najmniej skomplikowanych dań. Oto kilka niepublikowanych zdjęć z ostatnich tygodni.

…nie zawsze jest zdrowo :-)

Kategorie:

62 odpowiedzi na “Daily food diary”

  1. ślicznie! a co najważniejsze na każdym zdjęciu bardzo apetycznie:D

  2. Aż zgłodniałam;)

  3. Uwielbiam fotki, jesli o mnie chodzi mozesz regularnie zamieszczac takie posty ;) Dobrego dnia!!

  4. To się maleństwo w maju nie urodziło :) może, że jest już na świecie? :) świetne fotki :) a mufinki z heaven szczególnie ta czekoladowa hmmmm niebo w gębie. Może Zosiu dodasz jakiś przepis na Twoje mufinki czekoldowe?

  5. Zosiu, wyglądasz prześlicznie. Zdjęcia prześliczne. Trzymaj się ciepło :)

  6. najbardziej lubię właśnie takie zdjęcia :)

    • aaaa czy na jednym ze zdjęć widzę brelok z mini ;))))) takie małe smaczki są właśnie najfajniejsze!!!

  7. bardzo ladny zbior zdjec, czekam na nowy przepis!pozdrawiam

  8. Zosiu, a co z dzidziusiem? Dzisiaj Dzień dziecka, wyjaw nam swoja tajemnicę, czy to już, czy jeszcze nie?

  9. Zosiu czy Maluszek jest juz z Toba???

  10. Mi również aparat towarzyszy wszędzie – począwszy od wycieczek, aż do kawiarni i fotografowania ładnych babeczek z lukrem. Taki ,,Food Diary” to fajna sprawa – i dość popularna w ostatnim czasie na wielu blogach.
    Choć też wiele osób uważa takie fotografowanie jedzenia w kawiarniach i restauracjach za faux pax :-)

  11. Pięknie Zosiu! Twój blog jest dla mnie wielką inspiracją. :) Dzięki Tobie pokochałam gotowanie. Pozdrawiam serdecznie!:)

  12. Zosiu, aż się jeść chce!!!! :)

    /ciągle trzymam kciuki ;)/

  13. Kocham Twoją obsesję…. za każdym razem gdy wchodzę na tego bloga.. uświadamiam sobie, że jedzenie jest sztuką…. i strasznie Ci za to dziękuję :)

  14. oby więcej takich postów! są świetne… tak samo jak na blogu Kasi :) Życzę pięknego macierzyństwa Zosiu! :)

  15. Zosiu, a kiedy będzie można liczyć na zdjęcia Twojej kuchni?może jakiś osobny post?baaardzo proszę:-)
    z pozdrowieniami z zalanej deszczem Warszawy!

  16. Aż mi się jeść zachciało;)

  17. Bardzo dziękuję za te cudne zdjęcia, fajnie że w końcu są zdjęcia z Twoją osobą, ponieważ to właśnie ich ostatnio brakowało.
    Pozdrawiam, miłego dnia dziecka:)

  18. Piękne inspiracje i aż zachciało mi się awokado:)) Ale u mnie dziś w kuchni króluje bakłażan:))
    Lody tym razem zamienię na truskawki:)
    Życzę smacznego dnia:)

  19. Patrząc na zdjęcia zawsze nazbieram apetytu na Twoje dania :D

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

  20. niestety ale uwielbiam parówki!:)
    pozdrawiam Zosiu!

  21. Bardzo piekne i smakowite zdjecia.
    Zosiu zycze wszystkiego naj, naj…
    dolaczam sie do wpisu Kasi, abys dolaczyla zdjecia Twojej wlasnej kuchni… Na pewno to nas zainspiruje;-)
    Pozdrawiam,

  22. I ja również przyłączam się do pytania, czy Dzidziuś jest już na świecie ?
    A zdjęcia wyglądają bosko! Uwielbiam twój blog, już nie raz robiłam dania z twoich przepisów. Wszystkie się udały i smakowały nieziemsko!
    Pozdrawiam! ;)

  23. Sliczne zdjęcia, bardzo klimatyczne:-)

  24. Zosiu, urodziłaś już? :))

  25. czyzby mango lassi z tandoor house? :)

  26. Zdjęcia rewelacyjnie pyszne, aż chciałabym mieć to u siebie na stale. Dzisiaj sama wpadłam w rytm pieczenia, więc starczyłoby pewnie dla całej armii:-)Pozdrawiam cieplutko

  27. Cos w tym jest. Zawsze uwielbialam robic zdjecia (chyba zalapalam bakcyla od taty), ale od kiedy prowadze swoj blog, to generalnie bez aparatu sie nie ruszam. I nawet to, ze wazy tone mi nie przeszkadza :)
    Faktycznie powinnas zamieszczac wiecej tego typu zdjec tutaj. Sa wyjatkowo urocze :)

  28. dużo pomidorków koktajlowych :D
    od patrzenia aż mam ochotę na bardziej wyrafinowane danie niż kanapka + kawa !

  29. jak zrobić to coś z bitą śmietaną?
    wygląda pysssznie :)

  30. Super zdjęcia ;) Zosiu, jak Dzidziuś? Jest już z Toba? Pochwal się ;) Przepraszam za wścibstwo, ale jestem strasznie ciekawa ;P

  31. Mmmmm everything looks delicious! My favourite … ;)

  32. To się nazywa zawodowe zboczenie:P
    Chętnie bym przygarnęła ten deser z bitą śmietaną. Pycha:)

  33. Super kolekcja smakołyków.

  34. aż się zrobiłam głodna od tych pyszności, lecę na śniadanie :P ale jednak wolę potrawy Twojego autorstwa, bo na zdjęciach to w większości chyba jedzenie z kawiarni i restauracji, pozdrawiam :)

  35. Parówki z duża procentową zawartością mięsa są o wiele zdrowsze niz jakieś wędliny..wiec parówka nie zawsze musi byc niezdrowa;)

  36. Prześliczne zdjęcia :) Możesz powiedzieć na czym leżą te pomidorki koktajlowe? To jest jajko? Bardzo ciekawie wygląda :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

  37. gdzie_jadłyście_takie_piękne_marchewkowe?(na_zdjęciu_z_sernikiem)

  38. Zosuiu!!! urodziłas juz a dlaczego nam sie nie chcesz z tym podzielic ta radosna nowina??
    czekamy na potwierdzenie :) pozdrawiam serdecznie

    • Jeśli Zosia rzeczywiście urodziła to chyba ma teraz dość obowiązków i daj jej trochę czasu, nie każdy (na szczęście) zamieszcza zdjęcia i informacje dzień po porodzie :D Ludzie ogarnijcie się

  39. Zosiu nie marzy Ci się własna restauracja ?

  40. zdjęcia są pyszne! moim celem dzisiaj jest podziękowanie za pyszny przepis na Pavlove (nie pamiętam jak się pisze). Wyszła mi naprawdę wyśmienicie. Teraz szykuję się do skorzystania z cyklu studenckiego, w najbliższym czasie rozpracuję Twoje francuskie placuszki i oczywiście dam znać, jak mi poszło. Pozdrawiam gorąco i życzę chwil równie pysznych, jak dania, którymi dzielisz się z nami!
    Magda

    http://precious-woman.blogspot.com

  41. Zosiu śliczne bardzo klimatyczne zdjęcia, to super, że odżywiasz się tak różnorodnie, nie tylko będąc w ciąży. Najlepsze desery! pozdrawiam ciepło:-)

  42. Dziewczyny jeśli Zosia zechce to podzieli się z nami tą fantastyczną wiadomością ) dajcie jej chwilę wytchninia , a zdjęcia fantastyczne :)

  43. Widzę francuską gazetę!
    Parles-tu français? :)

  44. zdjęcia przepyszne :)

  45. Fantastyczny pomysł z tymi zdjęciami :) Świetny blog! Pozdrawiam!

  46. Zosia rodzila juz dzidziusia. Gratulacja:)

  47. To „coś” na czym leżą pomidorki koktajlowe to chyba mozzarella ;)

  48. Pyszności! ITALIA to jest to!

Dodaj komentarz